زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2

خرید بک لینک
تو یک زنی...زیبا باش!لباس خوب بپوش !ورزش کن !مواظب هیکل و اندامت باش !هر سنی که داری خوب و زیبا بگرد!همیشه بوی عطر بده!مطالعه کن و آ گاهيتو بالا ببر.خودت را به صرف قهوه ای یا چایی در يک خلوت دنج ميهمان کن !براي خودت گاهی هديه ای بخر !وقتی به خودت و روحت احترام می گذاریاحساس سربلندی می کنىآنوقت ديگر از تنهايي به ديگران پناه نمی بری و اگر قرار است انتخاب کنی کمتر به اشتباه اعتماد می کنیيادت باشد ...."برای یک زن عزت نفس غوغا ميکند سلام چطور میشه فهمید پارانوئید داری؟ با یکی از همکارم تصیمیم ب ازدواج دارم الان در حال اشنایی هستیم قبلا ی تجربه بد داشتم که 4 سال از زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...

ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال می‌کنید

برچسب: تو یک زنی زیبا باش,تو یک زنی,تو یک زن هستی, نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت: 9:56

و کسی نمیداندچقدر فرصت باقیستتا جبران کنیمپس دستم را بگیر مژگان جان میشه بذاری تو وبتمن بامامانم خیلی مشکل دارم واین مشکل از بچگی تاالان ادامه داشته الان24سالمه مامانم خیلی همیشه باهام بدرفتار کرده میکنه همش بهم توهین میکنه جلوی همه خردم میکنه من دختر مودبی م اینو خیلی بهم میگن امسال عید وقتی بادختر داییم یه شوخی معمولی کردم و داشتیم میخندیدیم یهو جلوی جمع زد تو دهنم...یا مثلا وقتی یه لباس یاچیزی که احتیاج دارم و میخام بخرم کلی اذیتم میکنه چندماه سرمیدوونه منو یا مبلغی بهم میده که نصف قیمت اون چیز هم نیست من ادم پرخرجی و خوش گذرونی نیستم اما وقتی زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...

ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 3 مهر 1395 ساعت: 16:56

صفحه بندی